lauantai 28. toukokuuta 2011

Joo, mä kirjotan sairaan monta kertaa päiväs, mut niinku otsikkoki kertoo: Veeralla on asiaa  :P
Mä oon koko päivän ihastellu mun uusii vaatteita, ja odotellu Keiramon leirii :) Oivoi! Kesälomaan on enää viikko, ja koulus voi ottaa ihan rennosti nyt >:) Tavallaa surullist, et ykkösest asti yhdes ollu luokka hajoo. Mul tulee kauhee ikävä kaikkii, mut onneks nään sit myös niit Vaisaares. Ellei mua heti lukita johonki kaappii ja pidetä siel se kolme vuotta.. Ömm, toivotaan nyt et ei kuitenkaa ;)  Mut nyt alkuvaihees, voisin kertoo

50 faktaa minusta
  1. oon tosi tosi eläinrakas
  2. mulla on ikioma koira Mintgarden's Ekku, ja marsu Duo
  3. oon aika datis
  4. en selvis ilman kavereita
  5. tykkään laulaa..
  6. vaikken osaakkaa
  7. piirtäminenki on kivaa
  8. tanssin myös joskus
  9. musiikki on elämä
  10. käyn myös ircis, faces ja foorumeil
  11. rakastan kuvaamista
  12. viihdyn mammalassa <3
  13. oon utelias
  14. haluaisin vaikuttaa maailmaan
  15. oon puhelias
  16. ja aika vajaa..
  17. mut ei se mitään, niin on mun parhaat kaveritki
  18. niitä on neljä
  19. kolme on munkaa samal luokal
  20. pelästyn helposti
  21. Tykkään sisustaa mun huonetta
  22. keräilin schleish figuureita
  23. mulla on paljon meikkejä..
  24. enkä käytä puoliakaan
  25. pidän kavereideni meikkaamisesta
  26. oon ratsastanu 4 vuotta
  27. ja isona haluun oman hevosen
  28. uudet tuttavuudet on ihania
  29. inhoon lissuja
  30. ja niitä jotka ei uskalla olla oma ittes
  31. ne on ihania, joilla on selkee hieno tyyli
  32. oon aamuvirkku
  33. ainaki joskus
  34. ruoka on hyvää
  35. ja syöminen on kivaa
  36. ja sen kyllä huomaa
  37. se on ärsyttävää jos joku laiha sanoo haluavansa laihduttaa
  38. mun huoneessa on paljon kuvia mun kavereista
  39. oon mustasukkanen
  40. se on ärsyttävää
  41. mulla on yli 100 vihkoa
  42. joissa viiteen raaskin tehdäkkin jotain
  43. haluaisin olla kirjailija
  44. tai joku toimisto nainen
  45. mulla on paljon hevoskirjoja
  46. ja radio, jota en koskaan käytä
  47. mulla on kaktus
  48. ja kuolemaa tekevä puu
  49. pelkään ötököitä
  50. peilaan useita tunteja joka päivä
hihi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti